Födelsedagsfest för amanda!

Jag blir så trött på vissa människor som tror dom beter sig bra mot andra men i själva verket beter dom sig som idioter rent ut sagt. Fan har ni ingen känsla i kroppen eller. 
 
Hejsan! Min update här har inte varit så bra denna veckan. Har haft praktik, lagt ner tid på annat och fixat och trixat inför amandas födelsedagfest som var igår. Vid 6 tiden igår firade jag och några till tjejer amanda på alfreds. Blev god mat och presentöppning. Drog därefter hem till amanda och fixade oss inför festen, det var sport tema som stod på schemat. Så alla som var där var utklädda vilket var jättekul! Hade en bra kväll med fina vänner och pojkvännen. 
 
Idag däremot mår man som man förtjänar, ska snart få i mig något i magen och sen bege mig hem till adeline en stund innan vi drar till odenhallen då pojkvännen spelar. Senare ikväll blir det mys med casper och hemmagjord pizza. Underbart! Ha det så bra tills vi hörs nästa gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0