Godmorgon lördag

Hade sista dagen igår på praktiken, vilket var lite trist faktiskt. Jag fick detta presentkort på 500kr av min handledare som tack. Så om ni någon gång söker praktikplats och gillar kläder så tycker jag att ni ska vända er till kappahl i falköping. Jättemysig och snäll personal vilket alltid är positivt! detta presentkort ska jag handla lite av imorgon i göteborg hade jag tänkt. Vet redan ett plagg jag ska köpa, ni får se då!
 
Annars ligger jag här i sängen mätt och belåten efter en god frukost. Har huset för mig själv hela dagen så jag ska faktiskt storstäda mitt rum, stryka mina blusar, packa resväskan till casper och efter allt detta ska jag slappa i soffan resten av dagen. Casper kommer förmodligen senare i eftermiddag och gör mig sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0