My weekend

Hej allihopa! Har eran helg varit bra? 
Min har varit superbra och ska berätta lite vad jag har varit med om. Fredag blev det en hemmakväll för mig, film och popcorn hela kvällen. Kände att jag behövde lite ensam tid med mig själv helt enkelt.

Lördagen blev det en tidig uppstigning för jag och några kompisar skulle på öppet hus. Träffade lite folk, fikade och det var väldans trevligt. Senare på eftermiddagen övningskörde jag och det gick kanoners! Kvällen åt jag, jennifer, adeline, cajsa och amanda på gondolino. Det var en jättemysig kväll med god mat och fina vänner. Somnade sen sent på kvällen i caspers famn.

Idag tog vi en lång sovmorgon, vilket var så välbehövligt. Tog tåget till mormor i eftermiddags för fika och prat. Blev även så att hon klippte mig, riktigt kort men så jädrans gött att allt slitet och det trassliga är borta. Så jag är mer än nöjd faktiskt. Och nu har jag bäddat ner mig i caspers säng, ska kolla något avsnitt av 90210 innan han kommer hem. Sen blir det mys med casper, ostbågar och johan falk resten av kvällen. Kram
Detta jag åt igår på gondolino, sååå jädrans gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0