Söndag - Johan Falk

Vaknade upp brevid pojkvännen rätt tidigt imorses, men vi låg kvar en lång stund och myste i sängen. Nästan hela dagen har det varit lite busväder, så jag har kollat på serier medans casper lirat. Åt lunch sen begav jag mig hemåt för mys med familjen.
 
Har nu fått i mig lite kvällsmat och ligger i soffan med kissen. Senare är det johan falk vilket jag ser fram emot att titta på (som vanligt). Måste även hinna göra matlåda tills imorgon, det är sista veckan på praktiken nu. Känns både bra och dåligt. Känns bra att få komma tillbaka till skolan för då träffar man alla sina kompisar och lärare osv. Men känns samtidigt dåligt eftersom jag har haft det väldigt bra på kappahl även om det har varit väldigt enformigt. Fast har ju sluppit prov och läxor under dessa veckor! Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0