Tillbaka i skolan

Bild från i somras då jag och casper var i cypern. Längtar tillbaka så mycket nu, behöver värme.
 
Hej allihopa! Har bosatt mig hos casper nu, varit här sen i söndags och ska vara här i en vecka. I söndags var ju jag och amanda i göteborg för shopping och julklappshandling. Jag ska visa det plagget jag köpte senare i eftermiddag tänkte jag. Måndagen var jag tillbaka i skolan igen, inte varit där på 7 veckor så det var roligt att få träffa alla kompisar igen. Vi har dock inte gjort så mycket i skolan, bara skrivit en rapport om våran APL. Så imorgon blir det en lugn dag, rätt så ovärda lektioner eftersom vi inte ska börja arbeta med något innan lovet men jag får sovmorgon iallafall, börjar 12.20, score! Sen torsdag är det julavslutning och fikamys i skolan. Jag kan ju absolut inte klaga just nu! 
 
Ska kolla några avsnitt av 90210 nu och sen ta något i magen. Ikväll ska jag försöka klämma in lite hemmaträning, om jag orkar det vill säga. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0