Midsommar och annat kul

Hej på er! Har hunnit göra massor av skoj det senaste. Badat på odenbadet med tjejerna, hälsat på mormor, firat midsommar hemma hos amanda med världens underbaraste vänner och ätit den godaste kycklingsalladen. Rätt mycket som har hänt på bara några dagar. Men kul har det varit!
 
Idag har jag hälsat på josefine och johan i borås, fått se deras lägenhet för första gången. Åt även lunchbuffé på en thairestaurang och fick med mig hem en likadan bikini som jag köpt förra veckan fast en militärgrön. Nu sitter jag hemma hos casper och väntar på att han ska komma hem från sin träning, sen får jag pussa på honom hela kvällen. Hoppas att du har haft en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0