Tiden bara springer iväg!

Hallojsan! Har inte varit så aktiv denna veckan, jag har ägnat mig åt annat. Praktik, tränat, umgåtts med casper + sovit hos honom, vaknat upp med en svullen överläpp bara sådär (?), bakat och tittat en hel del tv på kvällarna. Denna veckan har gått så fort tycker jag!
 
Imorgon är det fredag, wiiho! Efter praktiken ska jag hem och packa och därefter fara till stan för att umgås med adeline på kvällen, ska bli kul eftersom jag inte träffat henne på ett tag! Sen ska jag sova hos min prins och på lördag förmodligen blir det att åka någonstans för kanske shopping eller något liknande med casper. Vi får se helt enkelt! Ha det superbra allihopa tills vi hörs nästa gång. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0