Trött och magont

Igår spenderade jag kvällen här hemma med familjen och casper. Åt god mat och därefter blev det film med snacks. Älskar såna helger då man bara är hemma och tar det lugnt med sina nära och kära. Fast å andra sidan var det längesen det var party med people, får köra på ett röj snart känner jag! 
 
Imorses vaknade jag relativt sent, brukar annars vakna tidigt på helger. Men jag och casper låg och drog oss en bra stund innan vi åt en rejäl frukost. Han åkte hem nu i eftermiddags och sen dess har jag bara legat i min säng och halvsovit. Har fått ont i magen också, så har haft värmedynan på så det ska kännas bättre. Ska snart ner till dom andra och bosätta mig i soffan för resten av kvällen, senare är det en film av favvoserien, JOHAN FALK!!! #Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0